У випадку, якщо товар Вам не підійшов або виявися бракованим - вихід є.
Для того, щоб здійнснити повернення чи обмін товару належної якості, переконайтесь у наступному:
- пройшло не більше 14 днів днів з моменту покупки (без врахування дня покупки);
- збережний товарний вигляд (не має подряпин, сколів, потертостей і т. д.);
- товар не перебував у використанні;
- товар не входить в список товарів, що не підлягають поверненню відповідно до законодавства;
- в наявності вся комплектація товару, в тому числі упаковка без пошкоджень.
У випадку виявлення дефекту товару:
- ми відповідаємо за якість нашої продукції, а тому безкоштовно зробимо обмін товару чи повернення коштів за нього у випадку виявлення на продукті значного виробничого браку чи дефекту;
- при відправці транспортною компанією «Нова Пошта» кожна посилка страхується на повну суму вартості продукту. В цих випадках відповідальність за збередження цілісності товару несе транспортна компанія «Нова Пошта». Радимо оглянути посилку при її отриманні безпосредньо у відділенні Нової пошти, щоб переконатись у її цілісності. У разі виявлення слідів пошкоджень при транспортуванні, вкажіть про це працівнику Нової Пошти та складіть акт приойму-передачі та претензію.
Оформити обмін чи повернення можна зателефонувавши чи написавши в Telegram/Viber за номером:
• Повернення товару відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Усі транспортні витрати несе покупець.
Розгляд запиту про повернення відбувається протягом 10 днів з моменту звернення.
У разі задоволення вашого запиту про повернення коштів, повернення відбувається протягом 10 робочих днів.